Rijden, rijden, rijden...

30 juli 2015 - Vejle, Denemarken

Hoewel IK niks hoef te doen, alleen maar ernaast zitten, is het toch vermoeiend. En saai. En regenachtig (ja echt, tijdens ONZE vakantie - ok, alleen als we IN de auto waren). Maar, we zijn op onze eerste tussenstop gearriveerd: Vejle, midden in Denemarken. Vanmorgen zijn we om half negen vertrokken en om half zes hier gearriveerd en hebben de eerste ruim zevenhonderd kilometer erop zitten.
Als ik er nu over nadenk wordt het deze 10 dagen heel veel rijden. Waar we vorig jaar in Amerika in ruim drie weken 5300 kilometer hebben gereden worden het er volgens de planning nu in 10 dagen 4100 en waarschijnlijk nog wat meer omdat we ook nog een excursiedag hebben vanuit Loen.

Nou zeg ik dat 'we' rijden, maar eigenlijk rijdt Jos altijd, zo ook nu. Niet omdat ik niet kan, maar Jos vindt autorijden leuk en ik niet persé.

Op dit moment zitten we in onze hotelkamer; meer een 'motel' zoals je dat ziet in Amerikaanse films, zo'n gebouw met de kamerdeuren aan de straatkant en je auto recht voor de deur. Het eerste diner met bijbehorend Deens biertje zit er ook weer in. Verder over de reis tot nu toe niet veel te melden.

Wat wel heel, heel fijn is, is dat het met zwager René langzaamaan steeds een klein beetje beter gaat! Zet hem op, we denken aan je!

Morgen rijden we naar Hirtshals, dan met de boot naar Kristiansand en daarna langs de kust naar Stavanger. Tot dan!

1. Evelyn:
    31 juli 2015