Eindelijk ... ;) Bergen!

1 augustus 2015 - Bergen, Noorwegen

Ja, we zijn er! En met ons vele anderen. De tocht langs de kust was heel mooi, met heel lange tunnels en twee boottochtjes was het in een uur of vijf prima te doen.

Het hotel van vandaag ligt in het centrum van Bergen, bij de haven en op loopafstand van het plein waar een aantal van de Saabrijders hun auto neer kon zetten. Wij zijn er gewoon heen gelopen nadat we de auto in de parkeergarage gezet hadden, aangezien we hadden gehoord dat het plein al bijna vol stond.

Nou viel dat volstaan wel mee, maar er stonden er genoeg, in leeftijd variërend van 1957 tot 2010 en in allerlei kleuren, al moet ik zeggen dat de kleuren van de oude auto's een stuk gevarieerder zijn dan de nieuwe types,

Helaas begon het tijdens het bekijken van de Saabs steeds een beetje harder te regenen en zijn we maar naar het hotel teruggegaan. Tja, regen tijdens de vakantie. Nu kunnen we nooit meer zeggen dat wij altijd goed weer hebben. Wat uiteraard betrekkelijk is, want dit is prima weer voor de plantjes en zo :).

Wordt weer vervolgd.

ps: we hebben een leuke locatie gevonden om te gaan wonen als we met pensioen zijn. Zo'n eigen eilandje met huisje en boothuis lijkt ons wel wat.